Monday 23 September 2013 • 19:11 • 0 comments
assalamualaikum....lama sudah saya tak menulis dalam blog ni..hari ni saya nak berkongsi satu cerita tentang saya dan kawan2 saya..saya belajar di smk kamil di dalam kelas 2 utarid.saya duduk bersebelahan dengan Fatin Farahana.saya selalu bergaduh dengannya.tapi bergaduh bukan bergaduh betul,cuma menambah kegembiraan dalam hidup..saya digelar sebagai GALO kerana ada seorang budak menyangka ayah saya membawa kereta galo.manakala kawan saya,fatin digelar sebagai IKAN PATIN disebabkan namanya fatin.gelaran ini juga diberikan oleh budak yang sama..untuk pengetahuan semua,budak ini seorang yang nakal di sekolah ni..hehe,nak mengumpat sikit,udak ini dipanggil KICAP... setakat ini dulu...jumpa lagi..

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!